God eftermiddag Sveriget .

Igår var en seg dag. Vaknade med jätte huvudvärk, tog en tablett och försökt somna om vilket gick så där! Gick upp runt tolv och började städa och tvätt. Det blev verkligen ordentligt gjort igår! Städade jätte noga, tvätta kläder, sängkläder, handdukar och badlakan. Efter några timmar städning så tog jag mig ett väl förtjänt bubbelbad, gjorde mig i ordning sen kom Gottis och Sund och plockade upp mig. Middag på arena - tacotallrik. Sunds jobb - Satt och kollade på dom där mupparna, som dom håller på säger jag bara. Herre gud. Lill-Big träffade jag också, Det är en riktig babe de!

Frysa ihjäl - Hem - tina upp - Sova - God morgon

Idag har jag bara hunnit med att gå upp, dricka choklad, datanörda lite, bäddat och duschat :)

Ikväll är det tänkt att det ska bli bowling med lite folk men vet inte riktigt om mitt huvud klarar av det, Vi får se!


Puce


Tusse Tiger

Min Tusse Tiger som jag ska sno av bror min, är så himla vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0