God afton Sveriget

Uppdatering verkar jobbigt.. men kan iallafall informera om att jag dom senaste dagarna har hunnit med Tandis, köpte lite tröjor, leggins och en bh. Fikat med Malin och Axxie, lekt med Mickan, Rebecca och Lill-big.

Igår (inatt, idag?) somnade jag väldigt, väldigt sent men kom ändå upp kl åtta.. på min lediga dag? ojojoj.
Åkte med Rebecca till stallet sen vidare med Jägern till Rådmansö ridhus, Usch vad jag saknar att rida! Hoppas min huvudvärk blir bättre snart så jag kan orka rida min egen häst ordentligt.
Lämnade Jägern. Åkte till Sthålis, Preem sen fick jag skjuss hem till mamma.
Full fart till stallet sen hjälpa Kickan i ridhuset men vi märkte att Penny-plutt inte var fresch alls så hon fick stå inne i natt och vila upp sig.
Åkte till Norrtälje kommun och Rebecca snackade med någon bygglovs gubbe. Vidare till Mamma för middag, potatisplättar (inte potatisbullar!!) MUMS!
Hem och en jävla snabb dusch sen kom Gottis och hämtade mig. Vi åkte hem till Sund och kollade på "Sveriges värsta bilförare" och lite annat skit, det var trevligt. Sen åkte vi en sväng och drog upp Lina, Therese och Mickan ur diket sen blev det mer eller mindre hemgång någongång där efter.

Och jag är helt slut. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0