God natt Sveriget?

JAG HAR VARIT DUKTIG!

Jag städade lite, lagade mat, diskade och städa lite till. Sen GICK jag till donken och tog en kaffe med LIll-big & co. Gick hem till Lill-Big i Frötuna och kollade på Beck. Mkt bra film, har sett den förut faktiskt! När Beck var slut så gjorde Lill-Big mig sälskap en bit sen fick jag gå själv. Dock har jag ju min kära vän Gottis som pratade med mig i telefon nästa hela vägen hem. Kan ju även fylla i att han gjorde mig på väldigt bra humör då han laddade ner Kenny starfighter som vi ska kolla på någon dag, och hur sjysst är det inte med lite Kenny Starfighter då?

Jag kom hem exakt kl 23.59
Det tog hela 45 min för lilla Pia att gå hem. När hon kom hem insåg hon att hon inte kunde sova så hon började chatta med Lill-Big och Danne samtidigt som hon började torka golven. Sen pratade jag lite med Lill-big i telefon också så hon kunde somna. Har faktiskt givit henne ett nytt smeknamn även, Carmenzita!
När hon skulle sova och jag inte hade så mkt att göra så började jag putsa alla läderskor som just nu går under användning, vilket betyder cirkus tre par. Det gjorde jag bra. Tycker faktiskt själv att jag varit väldigt duktig idag och jag försöker även ge mig själv väldigt mkt beröm även om det börjar bli tjatigt.

Tandis 08.45, förhoppningsvis är jag tillräkligt trött nu för att lyckas slumra till en stund!

God natt Sveriget/Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0