God eftermiddag Sveriget .

Jag har lyckats sova 13 timmar i steck och det känns helt otroligt för att vara mig! Okej, jag blev väckt en gång när Tj ringde men jag orkade inte prata för hade så himla ont i huvudet så somnade om på engång igen.

Men jag gick upp vid två, startade en tvättmasik och pratade lite med Lill-Big och lite Fredrik. Sen blev de frukost/lunch och ett super huvudvärks piller + en alvedon.
Man är ju inte direkt fit for fight men man kan ju alltid låtsas.

Nej nu ska jag väl hitta på något mer vettigt vad nu det kan va.

Tjingis plingis/Tant Pia


Kommentarer
Postat av: Millan

Så du har en blogg du ;D Nu ska jag kolla in den var och varranan dag ;)

2009-02-17 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0