God afton Sveriget .

Huvudvärk i vanlig ordning .

Jag blir så himla mkt bättre och piggare när solen lyser så där vackert som igår. Hur mysigt som helst. Rebecca släpade ut mig till stallet så jag satt i solen medans hon fixade och dona (lite hjälpte jag faktiskt till). Sen tog vi en tripp till mina hästar och fixade, handlade mat och åkte hem till mig. Vi käkade stuvade mackaroner och falukorv, gott! Avslutningen blev solarium för att tant Mia trodde hon skulle lyckas varva ner och sluta stressa och möjligen kanske bli lite trött.. men icke då. Jag började tvätt.. tvättade lite till, diskade och började städa.
Kom på att jag måste försöka sova men det gick inte senare heller så jag fortsatte att tvätta sen tog jag en promenad men somnade ändå inte förens någongång mitt i natten/morgonen.

Drömde massa hemskt! Vaknade av att jag började blöda massa näsblod och plingande sms. Somna om sen ringde mobilen igen. Kröp upp, åt lite frukost, vek tvätt och började STOR städa. När det var klart blev det en lång dusch och sen lite vila. Det var behövligt!

Fredrik kom och hälsade på mig och jag lärde honom hur man stuvade makaroner, han var dutti!

Pussisar/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0