God afton Sveriget .

Det känns bra att typ inte ha några läsare, det är som att skriva i tomma intet! Men inte grinar jag ihop mig för det, nu kommer nästa berättelse om lilla Pia.
Pia badar bubbelbad

Idag har lilla Pia varit ute i snöblåsten hela dagen och lekt med totto-pollar. När hon kom hem huttrandes så förstod hon att hon var tvungen att unna sig ett bubbelbad. Men stop och belägg, först var hon tvungen att använda sin nya, skinande lackröda dammsugare (den suger bättre än Pia själv). Efter den otorligt rogivande dammsugningen tappade hon upp ett bubbelbad. Medans bubblorna förökade sig och vatten volymen steg satte lilla Pia igång att tända ljus, ljus över allt. Sen sprang hon runt halv naken och funderade vilken musik hon skulle ha på, det blev en del gamla rockklassiker, ååh, Pia like!

Nu badar Pia, Hon njuter av musiken och vilar huvudet på sin ny inskaffade nackkudde som är hjärtformad (tack Tj). Men det var liksom något som saknades men Pia kunde inte komma på vad, inte en naken karl, inte mera bubblor, det var redan perfekt temp i vattnet, alla ljusen lös perfekt men då, men då fick Pia syn på den, badankan! Den var så otroligt söt när den stod där på kranen och den bara väntade på att lilla Pia skulle försöka dränka den.. men det var för i tusingen inte lätt, JÄRNSPIKAR OCKSÅ! Ve och fasa. Efter många om och men kom Pia på hur man skulle dränka badankan, ni vet alla gummileksaker har ett hål någonstans, och just denna lilla badanka hade ett hål på undersidan? eller vad man nu ska kalla det, typ som en tjej fast Pias anka måste ha varit en kille, tycker hon iallafall eftersom hon badar naken. Men men, nog om det. Iallafall så tröck Pia ihop ankan under vattnet och släppte igen så den fyllde med vatten. Nu var inte badankan kaxig längre. Den försökte flyta men välte genast på sidan med huvudet under vattnet och tji där fick den! Ha, testa på att andas nu då din lilla ank-sate!

Ny titel på dagens berättelse: Pia dränker ankor

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA Pia dränker ankor...Du är tamefan underbar!

2009-02-23 @ 00:12:05
URL: http://pernijah.blogg.se/
Postat av: Anonym

VA FAAAN MIIIIIAAAAAAAAA;,,,,,,,,, Skulle aldrig ge min anka till dig :(((((((((((((((((((((((((((

2009-02-23 @ 12:37:02
Postat av: helén

hahahahha, fy jag jag garvar ihjäl mig.

2009-02-24 @ 12:43:12
URL: http://helaaajn.blogg.se/
Postat av: M

Jag saknar dig!

2009-02-24 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0