God afton Sveriget .

Jag funderar fortfarande på min blivande bok .

Imorse var jag tvungen att gå upp för tidigt för mitt huvud, men tandis kallade och vet ni va, jag hade ett hål!! För första gången i mitt liv, hur häftigt är inte det då? Väldigt passande att hålen börjar komma nu när man måste betala nästa år.
Iallafall så när tandis var klart gick jag och hälsade på mamma och städade ur lägenheten min bror ska flytta in i. Sen vidare hem och försöka peta i sig någon form av frukost/lunch.. det gick bra. Sen vilade jag lite, tvättade lite, diskade lite och städade lite.

Vid fyra kom mammsen och hämtade mig och körde mig till stallet. Och vet ni va? Jag blev värsta, värsta lycklig för min lilla syster kom ridandes på min totto och hon blev jätte glad så jag var tvungen att hoppa upp... men tror ni jag kom upp eller? Nej, min kropp orkar ingenting och jag blev hela skakis och yr i huvudet. Men inte gav jag upp för det så jag drog mig upp till slut men orkade inte rida mer än 5-10 min för blev verkligen skakis. Usch, jätte läskigt! Jag saknar verkligen att rida, har varit utan det i 1½ månad.. förutom att jag red Rebeccas Frasse engång i ridhuset då!
Mina små tottosar var iallafall glada och Lilla busade runt som vanligt, härligt att se faktiskt.

Pappa körde hem mig och Kickan vid sex tiden så det var bara att laga middag, och det blev verkligen super gott! Dutti Pia. Det enda negativa med min middag var att det blev en väldans massa disk, men det var det värt.
Ja sen har jag väl inte gjort så mkt, tog en promenad hem till Annika och drack lite te och pratade, det var trevligt.
Men nu ska jag nog allt ta och sussa kudden, väldigt mys då jag faktiskt bäddat rent idag.

Juste, jag glömde nämna att jag hade badat skumbad också, Hihi!

Pussiar/Tant Pia



Tant Pia

Ska jag färga håret brunt igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa

2009-02-23 @ 18:38:22
Postat av: Anonym

jaaa

2009-02-23 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0