God afton Sveriget .

Denna helg har varit ganska omtumlande. Allt ifrån en rastlös och väldigt hyper Mia, massa känslor, god mat, MKT promenad och rörelse och kyla. Helt okej faktiskt.

Just nu funderar jag på om jag ska laga mat eller städa klart. Egentligen vill jag städa klart och laga mat sen när jag är mer hungrig men då blir det disk och stök igen så jag har inte riktigt bestämt mig än. Har bara bestämt att jag ska äta stuvade makaroner och stekt farligt korv, vem vet! Det kan bli skrämmande..
Jag måste köpa karamellfärg också har jag kommit på.. hur kul vore det inte att ha i lite grönfärg i dom stuvade makaronerna? Och felix tomatketchup på det, jag tror det skulle bli vackert iallafall.

No one, no one, no one! Mm.. Alicia Keys spelas just nu. Man kanske borde tvätta lite istället för att städa och laga mat? Hm, usch nej jag vet inte längre. Datanörda lite kanske. Eller ut och gå?
Eller nej det ska jag inte, jag ska gå till frötuna lite senare hem till Emelie för då blir det Beck, Mys!

Nej nu ska jag städa badrummet, alltid lika kul, hihi!


Puce/Tant Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0