God morgon Sveriget .

Emelie gnäller om att jag inte bloggar längre men tyvärr så har jag inte råkat ut för nå roliga grejer senaste tiden så förlåt Emelie! Och förlåt emelies kära mor att jag inte har några berättelser på lager åt er för tillfället, men jag lovar att det kommer återvända.

Även min äldre stora syster gnäller på att det är torrt i min blogg, men faktiskt så har jag en nyhet åt dig syster, dock ingen rolig. Fick höra att vår kära bror Martin låg på sjukhuset natten till söndag. Han blev misshandlad i tunnelbanan och mår under omständigheterna bra men är samtidigt väldigt kvaddad i ansiktet. Jag ringde honom om han lät ganska pigg iallafall, eftersom han väldigt gärna diskuterade pojkar, killar,männ samt sex och samlevnad med mig.
Kort och gott syster så var det här något du kanske borde veta men att du inte behöver oroa dig i onödan. Orkar han bry sig om min relation till motsatta könen med fortsatt snuskhumor så är han så frisk som han kan bli.

Förövrigt så har lilla Pia varit på kalas idag i Lohärad. Hennes favorit Inge fyllde år och vad passade inte henne bättre än en skit ful, grön diskborste med sugpropp? Noter då att hon absolut INTE ville ha presenter. Men Pia fick det heta tipset av hennes son Fredrik,  "ge henne något fult och onödigt".
Inge själv blev överlycklig och insåg att den gröna färgen på diskborsten var i samma färg som hennes köksgardiner, där fick lilla Pia till det allt!

Nu ska Pia sova, Pussisar och kramisar!


Kommentarer
Postat av: emelies mamma Minna

ja hoppas du börjar skriva snart för det är den roligaste blogg jag läst. man blir glad och leende av den. så upp med humöret och kom igen. kram

2009-04-06 @ 15:51:16
Postat av: Anonym

Hahaha jaa nu är vi nöjda 8)

2009-04-07 @ 19:42:19
URL: http://emelitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0