Uppdatering..

Tjingis plingis.
Senaste veckan har innehållit mkt ridit och promenader, det är nice.
Fredagen var det mys med Tj och ta hand om fyllskallar som fredrik och jens som gällde.
Lördags var det pollepolli och Sebbes inflyttningsfest. Var inte där så länge så lekte lite med Gottis & co, tog mig hemmåt sen bytte jag till rebecca & co och ja.. något sånt.
Söndagen var bäst för den innehöll PERSONALFEST!
Började med frukost och 2 tim städ på båten.
Vidare i Evas bil till kvilunda och bond-Bengan. Vi fick åka traktor långt ut i skogen där LERDUVESKYTTE vänta, det var väldigt kul och gjorde väldigt ont. Det är ändå lite kraft i dom där hagelbössorna så min lilla axel värkte tusingen.
Grilla lite korvis gjorde vi också.. sen bar det av till Engelbrekstunet med alkohol och bastu/dusch. Fick en väldigt god middag. Mer alkohol. Dessert. Mer alkohol och dans. Det blev även mycket biljard och dart, kul, kul, kul. Fanny och mange blev fullast vinner. Själv höll jag mig ganska lugn då det var skoldag dagen efter men det sket sig. Som vanligt så kunde jag inte somna förens fyra på morgonen så inte kom jag upp till skolan. Jag har allvarliga funderingar på att ta tag i mina sömna problem.. har inte kunnat sova ordentligt på 2 veckor och det börjar kännas faktiskt.

Nej usch.. nu måste jag åka hem. ska hinna duscha innan lägg dags.

Puce/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0