Tjingis!

Dags att blogga igen och vet inte riktigt var jag ska börja.
Senaste veckan har iallafall mest bestått av skola, plugga, vänner tillsammans med lite te, massa prommenader och sova. Var även duktig och jobbade igår, känns skönt och ännu skönare att veta att man får pengar för det, hihi!
Har varit något klyven senaste tiden över en sak men jag tror jag har insett att det faktiskt inte är mitt problem längre men aa.. jag hoppas det blir det bästa utav situationen.

Blev även väldigt glad igår när jag fick en väldigt, väldigt, väldigt vacker mössa. Den var orange med öronlappar och trot eller ej men det skulle föreställa en morot så det var grönt blast på toppen, mycket vackert faktiskt. Tack för den det var snällt Gottis!

Annars var det nog inte så mycket nytt tror jag, dags att plugga lite filosofi!

Puce/Mia


Mitt lilla hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0