Tjingis plingis !

Tj gnäller som vanligt över min dåliga uppdatering så jag får lov att offra mig..

Vi går en vecka tillbaka.
Fredag: Danderyd och tandis, Uppsala och Ikea med papps. Båten och servera bärs i fem timmar till en massa knuttar.
Slutade 00:00, hem, byta om och sen upp till Mobergs. Råkade dansa i högklckat och onda fötter så gick barfota hem. Sov tre timmar, upp och blir hämtade av Rebecca sen bär det av till Rö där vi mötte upp massa folk sen så åkte vi till Barkaby för att bänka bilarna.. tyvärr så kom aldrig bänken! Åkte hem till Therese, drog till hästarna, hem och hämta grejer, gjorde mig i ordning.. blev hämtad och drog på natt race som någon råkade sabba, smart jäkel! Inget mer om kvällens bravader näms !
Söndag = Städdag. Städade i fem timmar och fixade med IKEA sakerna.. sen blev det Görla med Linus.
Måndag, skola och totto.
Tisdag, jobbilijobba
Onsdag: Skola plus tre timmars plugg!
Torsdag: Skolan, Tj, mamma, pappa och hallelulja!
Fredag, Skolan. Blomsterlandet och handla present åt Tompa, Willys sen gick jag hem i spöregnet. Hade 15 min på mig att göra mig i ordning sen var det middag hemma hos familjen ALM, GRATTIS THOMAS !

Nu är det kaffe och kaka, Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0