Tjing tjing!

Nu ska tant mia bloggeliblogga för tant Tjorvens skull.

Som sagt så var jag hos familjen Alm i fredags, det var trevligt.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde resten av kvällen men något kul var det säkert. Jobbade i lördag med Tant Therese och Tant Gustav, det var också ganska kul trots att Gustav var så himlans dum. Slutade vid cirkus tio, hem, duscah och fixa sen skulle jag leka med Rebecca och alla men dom var ju så tokfulla att det inte ens gick att prata med dom så tant Mia åkte med Gottis till Donken sen mötte vi upp fyllskallarna! Ganska roande faktiskt.

Och som vanligt så söndagar så var jag duktigt och tvättade och städade.. och lekte med kompisar, kul, kul, kul

Idag är det måndag och jag vaknade med huvudvärk. Det gjorde ont. Hann iallafall till Sam C lektionen, sen var det lunch, psykologi och sist Svenska B. Tant Therese fick hämta mig i skolan för vi skulle på möte on the boat! När det var över for vi till mina små tottisar och jag blir så glad när dom springer fram till en och gnäggar.. då känner man sig uppskattad faktiskt. Sen handlade vi mat och har ätit, gotti, gotti. Så nu sitter jag här och känner mig tjock..

Imorgon ska äntligen totton få nya dojjor! FINNEMANG säger jag bara eftersom jag inte har kunnat rida på 2 veckor tack vare en tappad fram sko. Jag saknar faktiskt att rida min galna totto.
Nej göra något vettigt kanske.

Puss och kram/Tant Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0