God afton Sveriget

Hej hej hej hej hej!
Nu känner tant Mia att det är dags att blogga igen.
Skulle varit hemma vid tio och sovit för imorgon blir det skola men nej då, då ringer Tj och Lina och det var överraskning pågång. Therese fyller nämligen 20 år om 7 min men vi tog ett litet tidigt Grattis för cirkus 20 min sen. Hon blev mkt glad. Nej men förövrigt så har jag en väldig träningsvärk kan jag ju säga. Gymmade en timme igår och sen blev det 2½ timme i sadeln så det känns. Tränade även pollen väldigt duktigt idag och hoppade, gick väldigt bra faktiskt.
Nej man kanske ska försöka sova ändå, måste ladda upp för Therese födelsedag och smörgåstårtan.
Hon kommer få en väldigt vacker present, m-m.. det är hon värd!

HAHAHAHA



 

TATU! HAHA

Säg Hej till TATU




Pussisar/ Tant M




Everytime I think of us, my eyes are filled with tears








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0