Tjingis plingis!

Dags att blogga igen kanske?

Ja då har nästan hela lovet gått. Endast en dag kvar vilket känns stessigt!
Lovat har bara rusat förbi och jag har inte riktigt hunnit med någonting känns det som. Har iallafall sovit bättre denna vecka jämfört vad jag brukar göra, det känns skönt.
Det mesta av den senaste tiden har väl gått åt till mina pollar, hemmet och mamma. Har märkt att dagarna går väldigt fort när man bor själv eftersom man måste hela tiden laga mat, diska, städa, tvätt etc.

Igår var det utgång med Nicole och eftersom det var halloween så fick man fixa till sig lite extra och det var KUL! Alltid kul när man får använda hjärnan lite istället för att se ut som vanligt och man kan få dra på extra mycket av extra allt!
 Det blev en bra kväll med lite alkohol vilket känns skönt. Jag har minnsan lika roligt nyktert som onyktert!
Desutom var det skönt att jag kom hem lite tidigare än vanligt, fick skjuss hem av tant Sophia.. tacki, tack!

Idag är det där emot segt, jag känner mig lite trött.. kan det vara ifrån all dans igår? eller för att jag var lite oroligt för min kära vännina inatt? Låg och tänkte på stackarn tills jag somnade vid fem på morgonen så kanske inte är så konstigt om jag känner mig lite tröttare än jag borde, men men..
Har iallafall varit ute i det fina vädret och fixat med hästarna idag, hunnit städat lite, laga mat och tvättat massor! Känns skönt. Blev också upplockad av Rebecca och Stålis med släp och hästar så fick äntligen se den omtalade Franz jäger. Fick skjuss hem sen igen och en varm dusch och mat väntade. Tog mig ut en sväng sen igen och träffade Melina och nu senaste tiden har jag bara tagit det lungt tillsammans med mina bästa vänner (mig själv och datorn).

Tänkte knoppa nu, Natti natti!

Halloween

Fredagens smink
Tillsammans med svart siden klänning,
röda lackskor och en svart fjäder boa!

























Jag ska på dejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0