Lördag .

Igår hade jag väldigt trevligt och väldigt kul.
Först var det skolan på dagen sen var det bara hem och hoppa in i duschen. Knatade över till Tjorven och fixade lite som kom pappa Knutte och hämtade oss. Skålade lite champage hos familjen Alm, trevligt, trevligt. Kidnappade Tj och åkte massa varv överallt tills alla hade samlats vid granparken och Rebecca gav klartecken. Det blev god mat, tårta och presenter. Sen skulle alla ner till krogarna, Linda fick köra fram och tillbaka men jag, Elon och Martin fick tränga ihop oss i Kalles 2 sits bil, det var spännande men inte speciellt bekvämt att sitta på kryckan kan jag säga. Det blev på G, inte mkt folk alls på trädgårn, trist! Sen tog jag och Mickis en taxi upp till Mobergs, det var kul och massa folk. Dock lite äckligt att man känner hur andras svett ligger i luften och sugs in i ens kläder, usch! Jag duscha när jag kom hem!!!

Tack för skjussen Markus, det var snällt. Mina fötter var på bristningsgränser efter att ha gått i klackskor i 3 dagar plus en massa dans. Kort och gott, en väldigt kul och trevlig kväll men inte så mkt alkohol för min del. Jag blev faktiskt aldrig full, det känndes skönt! Men jag är väldigt trött idag och har träningsvärk sen idrotten igår så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Kollar in lite Sailor moon, hon är hur bra som helst!!

Tjingisplingis/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0