God natt Sveriget !

Dags att uppdatera igen kanske.

Fredag

Hade sovmorgon men blev oturligt nog väckt tidigt av en viss person som tydligen hade ledsnat på att sova hemma hos sig själv. Aja, jag fick somna om en stund iallafall även om jag inte somnade lika djupt! Fick skjuss till skolan oh lunchade med Jennifer. Sen var det psykologi och idrott.. jag gympade väldigt flitigt ska ni veta! Bra Mia, bra där. Sen var det filosofi och det gick ganska bra. Var tvungen att smita lite tidigare för lilla Lina skulle hämta mig och köra ut mig till mammi. Väl i Nånö hade jag lovat att hjälpa min lillasyster att sminka henne som jag blev sminkad till Halloween, hon blev skit snygg och väldigt tuffa kläder hade hon till också, så både hon, jag och mamma var nöjda.
Efter att vi skjusat Kickan till Natta och Amandas fest så körde mamma hem mig. Jag fixade och donade lite tills mina favorit hallsta ringde, lilla Marre :) Hon skulle till Norrtälje så vi möttes upp och gick en lite promenad.
Blev upplockad av Rebecca sen var det bara Jonssons överrasknings som väntade. Han blev väldigt glad faktiskt, även om jag lät som en kråka när jag sjöng. Efter ett tag kände jag mig trött och sliten efter denna dag som även innehöll världens huvudvärk så fick jag skjuss hem.
Gick och la mig och vaknade av att jag mådde väldigt illa och trodde huvudet skulle sprängas.. hann inte så långt förens jag började spy, usch, usch, usch.. jag hatar att spy. Men iallafall så lyckades jag spy ner halva köket, vilket inte var speciellt kul. Det är sånna här stunder man önskar att man bodde hemma.

Lördag

Ringde mamma och berättade och min härliga natt och blev hämtad på engång (mamma gillar mig när jag är sjuk iallafall). Fick vila upp mig lite framför tv medans mamma och Hasse var och handlade sen var det stallet och kolla till hästen som gällde. Bytte bara täcken och borstade lite eftersom mitt huvud och kropp inte mådde så bra. Tog det lungt och klarade även av att äta lite mat. Ville ändå hem till min lilla lya för att sova (borta bra men hemma bäst) så Rebecca kom och hämtade mig efter nio. Vi drack kaffe på donken och hälsade på Tjorven. Sen åkte jag hem.

Söndag

Vaknade av huvudvärk och tänkte att denna dag ska jag lära mig att koppla av. Folk klagar hela tiden på att jag aldrig tar det lugnt, inte minst mina klasskamrater, lärare och Fredrik som klagar väldigt flitigt! Så tror eller ej, jag bara låg i sängen till halv fem! Jag tror jag tog upp datorn i sängen runt halv två, tre när jag var tvungen att springa på toan, men annars låg jag bara där. Jag åt inte ens något på ett dygn så hör på det ni allihopa! Jag kommer bli smal om jag ska fortsätta koppla av så där!
Lynn tvingade upp mig vid fem någongång iallafall för hon behövde definitivt ventilera sin hjärna lite, varning för ERROR!
Började städa lite och tog en knäckemacka, usch fick inte i mig mer för mådde så illa.
Efter sju kom iallafall Rebecca, Tj och Therese. Tj övningskörde Åpel så det gick mkt brö. Dom svängde även förbi flygis så jag fick handla lite frukost. Jag köpte OBOY!
Resten av kvällen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och jag har faktiskt pluggat lite också, det gick fint!
Nu tänkte jag sova så jag orkar gymma i morgon bitti (om jag nu mår så pass bra).

God nattisar/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0