God kväll Sveriget!

Igår var det väldigt vackert väder och jag, Kickan och Ida tog en jätte härligt ridtur på två timmar. Majken var ganska snäll faktiskt och som vanligt pigg och glad!

Idag blev jag väckt av en hemlis. Hade jätte ont i huvudet också. Tog mig till skolan sen iallafall och hade psykologi och Svenska. Det var två väldigt bra och roliga lektioner. Haha, det roligaste är att alla psykiska sjukdommar vi pratar om på psykologin lyckas vi alltid koppla till lilla mia, allt ifrån fobier till massa andra saker.. kom inte på något annat just nu bara för det.
Efter skolan blev det iallafall middag hemma hos Annika. Fika med Rebecca sen hem. Och  nu tänkte jag sova eftersom mamma kommer kl åtta för att hämta mig imorgon bitti. Då blir det ut och hoppla pollen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0