God kväll Sverige!

Idag hade jag oflyt!

Hade en lektion bara idag mellan nio och tio. Försov mig självklart! Och vaknade tio min innan lektionen började. Men men tänkte jag, om jag stressar så hinner jag med sista halvan av lektionen vilket alltid är något. Mitt i rushen så kommer rörmockaren som fixat mina nya element (som inte funkar) eftersom dom infört bergvärme i huset! Han pratar och pratar oc h undrar en massa om hur varmt och kallt det har varit så tillslut inser jag att jag inte kommer hinna till lektionen! Inte bra för jag orkar inte halka efter mer ! ! !

Jag läste igenom lite viktigt skit på egen hand iallafall. Sen kom Markus över och vi tog oss ner på stan och käkade lunch. Var även inne på Åhlens och köpte lite skolmaterial.
Fick skjuss till stallet och tog en uteritt med Ida och lillasyster vilket var väldigt trevligt. Lät lillasyster rida min vackra polle idag så jag fick låna min gamla Penny, hon är för mysig den ponnyn! Tjocka Penny kommer få stanna hos mig hela livet ut och det ska jag verkligen se till.
Pappa var jätte snäll idag och hämtade mig i stallet och vi körde hem Kickan till nånö, hann även hälsa på både mamma och Dixi. Dixi saknar mig, hon blir galen när jag kommer hem.
När jag väl var hemma käkade jag lite middag med GG som sälskap på msn, det var kulit! Lina kom över också så vi planerad lite roliga saker, mer om det senare ;)
Vi åkte till Donken och träffade Rebecca även för vidare planering. Kom lite annat trevlig folk, det var kul.
Nu ska jag ut och gå, Tjorven behövde prata av sig lite så vi ska mötas halvvägs så ska jag ta hand om hennes bekymer!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0