Kärt återseende .

Dags för uppdatering av senaste veckan.

Onsdag: Hade spec. idrott och matte, gick mkt bra. Åkte hem och fixade mig sen bar det av till min käraste M- Malin i skebo. Snälla pappa An-dorsen skjussade oss till familjen Berglund i Lohärad. En trevlig valborg med gott sälskap helt enkelt. God mat (grillat), massa roliga spel och som avslutning bastu vid fyrsjö. Kort och gott, perfekt !

Torsdag: Vaknade ganska tidigt hemma hos Berglunds på deras vackra vardagsrumsgolv. Käkade frukost och hoppade studsmatta med Martin (Matilda, vilket kap du har gjort, han är ju världens roligaste faktiskt). Maddes kära mor skjussade mig och Malin till mina tottosar och vi lekte lite. Tog halv tre bussen hem. Lekte med Kim mitt i natten på tal om igenting.

Fredag: Tottosarna, sen blev det sexparty hemma hos Elin, och det slutade på Mobergs med Dessie och Thessifluff ! Och ja, jag vet inte riktigt hur det slutade, lite lustigt ialf. Blev väckt av Dessie mitt iallt.

Lördag: Käkade Pizza med alla tjejer och Macki-boy. Sen skjussade han mig till min kära ponnie och sen fick jag även sjukss hem, tack hjärtat. Sov nog resten av kvällen om jag minns rätt.

Söndag: Hästarna tror jag?

Måndag: Skolan, sen efter det bar de av till Pricken med lite tömkörning och longering, kul, kul, kul.

Tisdag: Skolan och tottosarna, kulit.

Onnsdag: Skolan, kollade på lägenhet (gick mkt bra, tillträde 1 juni om jag vill och kan), sen hästen och jag var så sjukt nöjd må jag säga, hon är grym helt plötsligt, dutti ponnie.

Men nu är det torsdag och jag sitter i skolan och skulle behöva göra lite nytta men först ska vi äta lunch.

Hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0