Dags för uppdatering !

Mycket har hänt senaste tiden så har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn !

Men iallafall, förra veckan var det ganska mycket plugg och hästar som gällde.
Ifredags efter skolan kom Mackan en stund och hälsade på och kollade på pappas lägenhet sen fick han lov och skjussa mig till Annika för vi skulle dricka lite te och prata skit. Gick hem, mötte Fluffy, sen mötte jag även Sara, Dii och Ida.. Trevligt, trevligt.
Fick gå upp väldigt tidigt på lördag morgon och städa gamla lägenheten, på tok så jobbigt må jag säga. Sen var det väl lite hästar osv som gällde. Träffade Tj på söndag när hon kommit hem från Emmaboda sen tog jag och Helena en riktigt lång och nyttig promenad.
Skola i måndags och hästarna, har träffat mamma ganska mycket på senaste tiden och det har faktiskt gått mycket bra. Har även lyckats handla hyffsat med kläder eller ja iallafall två vanliga linnen, ett långt linne, två långa t-shirtar och ett par jeans ! Alltid skönt att fylla på garderoben med nytt och frescht inför sommaren !

Igår klippte jag Tj och Fluffy hemma hos dom, haha vet inte riktigt om jag ska kalla det så lyckats men, men. Dom lär ju överleva det. Idag är pappa borta så jag är själv hemma vilket känns lite trist, kanske mina kära vän kommer och gör mig sälskap, vi får se, vi får se helt enkelt.

Har gjort klart Matte A också idag vilket är toppen ! Hur skönt som helst kan jag ju säga. Tyskarna kommer imorgon och det kommer bara förgylla min vardag ännu mer för på fredag blir det bowling med dom, grillning sen blir det utgång. Dags att kila.

Puce/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0