God natt .

Hejsan Sverige.

24 tim. kryssningen var något utöver det vanliga och det var verkligen hur kul som helst. Mkt trevligt sälskap och super sköna människor, Tack Kim, Sofie och alla andra, ni var verkligen guld!

Pappa hämtade mig på station vid halv sex tiden lördag kväll, något sliten kan jag ju säga. Käkade påskmiddag med pappi och min kära bror Jan-banan. Somnade ganska tidigt må jag säga utsliten med ögoninflamtion. Var bara hyemma och tog det lungt i söndags med lite besök av Markus.

Idag har jag och pappa varit och kollat på en lägenhet i Norrtälje, det blir flytt den 1 Maj som det ser ut nu. Gick över till familjen Alm där lilla Tjorven låg och sussade så sött tills hysteriska Mia kom och hoppade jämfota i hennes säng, varsågod hjärtat ! Vi fick skjuss av Rebecca till stallet och tog en långritt på 2 timmar i det toksnöande vädret, hur skönt som helst. Pappa Knutte Alm kom och hämtade oss och lite senare begav jag mig hem till pappa Lennart. Käkade lite middag sen kom Markus och hämtade mig och snäll som han är så skjussade han mig hem till Sofie i Häverö, tackar tackar.
Sen har jag bara varit här och umgåtts med min underbara Sofie, hon är något utav världesklass om jag får säga det själv. Hon är väldigt duktigt på att övergöda lilla Miia och verkligen proppar i mig en massa godis. Mums.

Imorgon blir det stallet och tolka efter Lilla sen ska vi hem til pappa i Hallsta så Sofie får faktiskt ta och övernatta hos mig. Dags att knyta sig. Puss och godnatt allesammans!

/Mia

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en helsjuk kryssning!

2008-03-25 @ 12:53:01
URL: http://ihatetosayitoldyouso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0