God morgon .

Hej Världen.

Just nu sitter jag i skolan och ska precis börja plugga lite tyska. Tänkte försöka få tyskaprovet gjort idag så jag slipper imorgon, det gäller bara att mitt huvud ger med sig lite innan jag sätter mig med ett prov.

Ja, de senaste dagarna har jag väl lekt med Sofie och Marre, mkt trevligt. Och idag ska jag väl äntligen få rida min efterlängtade häst. Hon är banni mig halva mitt liv de där djuret. Sen har det varit så en massa knas med Han, förstår inte riktigt vad han vill och sysslar med, men antagligen blir det han som lider av det i längden för jag har inte tid och ork att hålla på med hans trams.
Min älskade Mickan Sickan ska kanske fixa håret på mig idag eftersom att jag fick panik klippa av allt efter skumpartyt. Sen har jag även blivit erbjuden att åka på 24 tim kryssning med Sofie och Kim på fredag till lördag, skulle vara grymt kul men jag håler ju på att gå i konkurs eftersom jag redan lovat att gå ut och fira Mariki imorgon. Jag och Desse ska se till att Marikis först utgång ska bli strålande och innehålla massa skaka rumpa, fun, fun, fun!
Nej men som sagt, plugga tyska var det jag skulle syssla med.

Have a nice day, Puce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0