God kväll sveriget!

Nu ska jag sammafatta en del här..

Fredag: Skumparty och horbergs, jadu vad ska man säga. KALLT och sjukt kul med mkt dans.

Lördag: Väckt av min bror som leker att han är Eric Gadd, mogen 22 åring det där. (200 000) Men sov ju faktiskt hela fyra timmar. På med halvblöta kläder och gick till bussen (BAKIS). Hem, duscha, städa och fixa lite. Köäkade mat med pappi sedan bar det av till Sofie och lek med lite folk.. det var mkt kul men jag var dock lite sliten.

Söndag: Blev väckt av Johan kvart i åtta när han kom hoppandes in i vardagsrummetdär jag sov. Sofies pappi kom med luddiluddi. Tog 09.40 bussen till hästi. Hovslagaren var där sen var jag ute och red med Sophia och någon mer. Åkte hem sen och fixa lite sen satt jag väl mest hemma, juste lekte lite med Sofie också. Vi planerade våran flytt!

Måndag: Skolan, och jag var helt slut, det HÖLL VERKLIGEN INTE ! Och nu är jag med Marre och Sara hemma hos Marre och det är väldigt trevligt :) Ska väl kanske sova hos Sofie ikväll tror jag, och sen skolan imorgon då.

Have a nice day !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har min gamla dator nu :D ASG :D hitta massa mer orka inte lägg upp alla. ;P

2008-03-17 @ 22:51:00
URL: http://lsia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0