God eftermiddag Sverige .

Nu ska jag sammafatta en del här.

Sofie och Marre, dom är allt kul dom, det håller, det är roligt, det är bra.

Helgen har varit helt kass. Var på danderyd på lovet och fick några mirakeltabletter som jag blev väldigt dålig av, inte kul. Träffade mormor och kusin Jens igår, tack tackar, det var mkt trevligt. Fick present av mormor, lillsyrran och Anna. Tack Anna, var nog just den där jag behövde förtillfället.

Har ångest, väldigt mkt ångest. Fyller år imorgon och det känns inte bra alls eftersom jag inte vill bli stor. Jag skulle gärna gå tillbaka till småbarns tiden då allt rann på mkt lättare, så är det med den saken.
Men ialf, det blir väl utgång på fredag ändå så vi får väl se vad världen har att erbjuda.
Imorgon ska de väl bli tårta hemma hos mig, Sofie och Marre kommer antar jag sen vet jag ingen mer. Finns inte många som har lust att gratta mig förtillfället och inte många som orkar ta sig till mitt nuvarande hem som ligger ända bort i Hallstavik, thats sucks. Jag ska flytta ihop med Sofie enligt våra planer, det kommer bli toppen när det nu blir av. TÖHÖ.

Sen så är ju resten av allting oerhört komplicerat må jag säga, gudars vad ska man ta sig till här i den stora, vilda världen?

Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0