Uppdatering, studenter samt Fredagen 13:de!

Har inte haft ork eller möjlighet att blogga senaste veckan.
Denna vecka har varit hur fartfyld som helst ! Allt från barnvakt till för mycket vin på skolavslutningen. För att förklara skolavslutningen lite närmre och vin mängden så var jag inte för full utan hade bara en attans huvudvärk när jag vaknade 6 i morse, behöver i mitt fall visserligen inte beropå vinet men ändå, det var hemsk ! 

FÖR THOMAS HAR TAGIT STUDENTEN !
Grattis på dig, det gjorde du bra! Medans Tompa var nere i parken och lekte in regnet så gick jag och Lisa hem till familjen Alms hus och förberedde det mesta till buffén, hur gott som helst kommer det blir (ska äta snart), GÖTT !
Partaj ikväll, får dock se om jag ska dricka alkohol eller inte, mitt huvud hänger som sagt inte riktigt med längre !

Nej lite Austin Power på  det här sen Buffé.

Puss heej !


Föresten, GRATTIS SOFIE 18 ÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0