Tjingeling allihopa !

Dags att blogga i min underbart fina och uppdaterabloggis !

Förra veckan var bara så toppen, helt amazing ! BTW Power House förra lördagen slog allt med hästlängder, tack för alkoholen Rickard det var bussigt !

Kryssing i torsdags med alla mina stora favoriter ! Mickan, Tj, Fluffy, Ekus, Alexus, Johnny-ponny, Grevis, Peppe, ELONI ! och så klart Breiden, INGE PARTY UTAN BREIDEN ! Så är det bara. Alla pinglorna drack medans lilla jag var mer eller mindre nykter (iallfall båt resan). Käkade två kokta ägg och två knäckemackor på hela dagen eftersom jag inte hade tid att äta, men underbara Mickan styrde upp det och bjöd mig på en donkis meny vid halv tio på kvällen, Sweet stumpan.
Efterfesten fortsatte i vigelsjö, hihi ganska skoj var det faktiskt !

Midsommarn firade jag med Fluff, Mickan och Tj in the Håtö. Det var mys tycker jag, behöver inte beskrivas mer !

Lördagen blev lugn och mys bara hemma hos oss, haha (fluff och Tj). Lite kaffe med Dooley's, söt, söt, söt, Me like!

Ja, alltså så har hela veckan varit hur bra som helst för lilla mig, dock skakad och måste vara hemskt för andra då Roslagens kära Sebastian gick bort i en singelolycka, Vila i frid.

Puce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0