Tjing tjing.

Lite dålig uppdatering på senaste tiden men tänkte göra ett försök nu!

Fredag: En väldigt strulig morgon med en telefon som ringde stup i kvarten! Inte lätt när både mamma, pappa och Sophia vill träffa mig. Men iallafall så jobbade jag lite med mamma. När det var klart fick jag skjuss ner till båten och mötte upp Fluffy så vi kunde bege oss till bilbesiktningen. Åkte hem till Fluff så hon kunde göra sig iordning sen vidare hem till mig så jag fixa lite sen blev det lite förande innan vi begav oss till trädgårn och mötte upp Mickan. Vi var ju tvugna att se hur Tjorven skötte sitt nya jobb där! Efter trädgårn var det Mobergs och Rimbo med massa vänner, kul, kul, kul.

Lördag: Åkte med Sophia ut till stallet och red en sväng, hem, duscha och fixa sen springa till pappa som skulle bjuda mig på middag, väldigt gott var det faktiskt! Sen handlade jag lite och gick hem i ösregn, somnade på soffan och blev väckt av att Mackan kom till mig. Vi åkte och låna pappas dvd sen kollade vi lite på film och somnade.

Söndag: Ja, jag och Markus sov ju något för länge. Fluffy ville ha hjälp att flyttstäda och självklart kunde jag hjäpa henne så åkte dit i samma veva som Markus åkte hem. Städade i två timmar sen var det middag hos pappa igen med även Patrik och Marina.. Pappa envisas väldigt mycket om att få bjuda på middag, fast det är ju väldigt trevligt så ska nog inte klaga, hihi. Söndagkvällen var lugn, solade med Fluffy och handlade lite sen gick jag hem och läste hela kvällen ungefär. 

Måndag: SPRANG UPP UR SÄNGEN OCH HEM TILL TJORVEN FÖR ATT VÄCKA HENNE! Tog bussen till Svanberga där älskade Stjärtis klippte oss, tack hjärtat! Tj blev faktiskt grymt bra i håret! Jag toppade bara min tunna lilla kattpäls men jag blev nöjd iallafall, känns mycket freschare nu. Efter Svanberga åkte vi och red en sväng och jag red för ovanlighetensskull Penny-Kanin och det var ju en upplevelse i sig. Kvällen slutade på en fika, lång fika hos Barbie, det var väldigt trevligt.

Btw så sover Tjorven fortfarande så jaa, dags att väcka monstret och käka frukost kanske..

Puce/Mia.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Moonstret :O

2008-07-02 @ 04:11:49
URL: http://lsia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0