Tjing pling igen!

Tänkte uppdatera mig lite yttligare om denna dag..

Varit ute i solen från åtta imorse till fyra på eftermiddaen! Ridit som sagt och gått med Dixi,sen har jag och kicks solat och badat i poolen. Vi hittade även sololja, mys, mys. Vi lyckades även spela lite krocket och jag vann 3 ggr av 4, väldigt duktigt!
Efter denna super eftermiddag åkte vi och hälsade på kära Tjorven som precis vaknat. Kicks och jag tog även en lite sväng förbi Antep och käkade middag sen bar det hem till mig och hämta lite grejer och bädda rent i sängen så det bara är att lägga sig när jag kommer hem imorgon kväll. Tog ett kvällsbad gjorde vi med och Dixi fick sin kvällspromenad också som jag hade lovat. Nej, nu ska jag hänga tvätt och vänta på att sex and the city ska börja och efter det blir det Ett päron till farsa på semester i Europa, denna dag kan inte blir bättre!

Medmänniskor, Glöm inte solskyddsfaktor !!

Puce/Mia



Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0