Sjuk, sjuk, sjuk och lite sjukdom på det

Är fortfarande hos mamma och sjukar mig.
Orkar i princip ingenting.. har varit feberfri nu nästan ett dygn.
Åkte och handlade idag med mamma vilket slutade med lite saker åt mig. Ett par svarta jeans, en ur gullig kläning, ett pärlhalsband och några små örhängen. Fick även vara smakråd åt lite tröjer till mammsen och linnen åt Kickis. Var slut efter bara en halvtimme i affär och trodde jag skulle somna direkt och hade SÅ ont i kroppen.. lilla Miia mådde nog inte så bra som hon och mamma trodde! Fick iallafall pina mig igenom en snabbis på coop och det var det värt kan jag säga, för där inne var även min snygga Pernilla och handlade med Rupert. Usch, hon är snyggare än jag kommer ihåg! Hihi, nej skämt och sido, hon är visserligen snygg men grejen var ju att träffa henne, prata med henne och se att hon lever!
Iallafall så däckade jag på soffan direkt när vi kom hem och sov någon timme. Sen hjälptes mamma och jag åt med maten och sedan dess har jag bara tagit det hyper lugnt! Lär inte kunna jobba mycket den där veckan så som jag mår. Känns väldigt tungt då jag verkligen hade behövt drickspengar tills nästa vecka, då det bär av till Orsa, sol, bad och bara semestra.

Imorgon åker jag förhoppningsvis hem till mitt eget igen. Känns skönt att komma hem men har väldigt trevligt här hos mamma faktiskt. Hoppas även att jag ska börja orka rida snart igen! Så fort kroppen är me och står ut mitt tempo, längtar! Nej nu måste jag sova..

Puce/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0