God eftermiddag !

Idag har jag varit duktig!
Städade till tre i natt för jag kunde inte somna. Vaknade med ny torkat golv och grejer 07.15 på morgnen och direkt startade jag en maskin med vittvätt, käkade lite frukost och klädde på mig sen var det dags att hänga tvätt. Cykla ner mot stan och jobbade med mamma i 3 timmar. Hann förbi Meddo och sola i 20 min och nu sitter jag hemma hos TJ. Det är tur att hon har mig annars skulle hon aldrig vakna! Så snart är det rusta med Tj och hennes mamma sen blir det hem och tvätta mörka kläder, duscha och bleka utväxten. Antar att jag åker med Sophia till stallet sen och om jag hinner blev det Rimbo och frissöra lite, kul, kul ! Kom på att jag fått mitt nya bankomatkort också, kan ju vara bra att ha nu när det är dags att betala hyran.

Nej dags att sätta lite fart på Mc Tjorv.

Tjing, tjing !

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha folk lär ju tro att jag bara sover, för du ska alltid väcka mig :P hahaha

2008-07-04 @ 01:39:40
URL: http://lsia.blogg.se/
Postat av: Lisa

BLOGGGGGGGGGGA MERAAAAA

2008-07-16 @ 01:22:05
URL: http://lsia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0