Godkväll Sverige.

Hallå .

Idag är ingen toppen dag. Vaknade med en väldans huvudvärk och MEGA ont i halsen, usch usch. Det bar av till skolan iallafall och lite möten och det gick toppen! Utom klassrådet då, det är en sådan uppgift som min klass inte klarar av då det är allt från teparty, ringade mobilen och pennkrig.
Hade mattelektion och jag kunde faktiskt koncentrera mig (en stund) vilket är helt otroligt. Sen bar det hemmåt och jag började med att rida Penny, red bort till ridhuset och galoppa lite. Sen när det var bäcksvart ute och massa regn så red jag Majken på volten och det gick riktigt bra, hon har liksom slutat att stå på bakbenen eller hoppa upp i luften, för nu hotar hon bara med det, alltid framsteg! Kom väl hem ifrån stallet vid sex tiden, tänk att jag nästan tillbringde 4 timmar utomhus.. hm mkt nyttigt av mig. Hemma var middagen klar så har ätit och snackat lite med Malin för omväxlings skull (som om det vore ovanligt). Så nu sitter jag här och är bara SKIT trött så ska duscha snart sen ta och lägga mig, kanske ringer Malin där emellan.

Puss hej på världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0