God kväller.

Dags för årets första inlägg. Har inte hunnit att uppdatera på senaste tiden men ska försöka ta igen lite nu.

NYÅR - God mat, gott sälskap och mkt fina raketer med bubbel till det. Slutade dock inte så trevligt och bilresan från Tjorven till slutstationen gick ju som den gick (vi stod på underredet ialf).

Dagenefter - Seg, kall, mat och lite Hem till midgård .

Sen där emellan har jag väl gjort lite allt möjligt och lekt med lite vänner och ridit lite häst. Ellendellendutt har varit hos oss och lekt med Kickan, ständigt dessa nattliga trackasserier så man inte får sin nattliga sömn. Har föresten kollat på den nya American pie filmen och den var väl lite små rolig, mest pinsam som vanligt och innehöll mkt tuttar. Veterinären var här i fredags och skulle vaccinera våra hästar och kolla tänderna på dom. Fick droga ner allihop när raspen skulle fram och Lilla somnade i mitt knä den söta lilla rackaren, m-m. Sen drog jag faktiskt ut en mjölktand på henne och det var äckligt och stackarn blödde ju som tusingen. Dock var man genomfrysen efter att veterinären varit där då det tog fyra timmar, UTOMHUS ! Ja sen inte för att sådant är så intressant att höra på men jag vet inte riktigt vad jag skrivet för är lite små trött efter denna helg, men tusingen så bra sälskap jag har haft. Tack för det . Nej nu ska jag göra annat. Puss. hej. då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0