God kväll världen .

Hej Sverige!

Nu var det några dagar sedan jag skrev så dags att uppdatera lite. Vi kan börja med helgen.

Fredag: Skolan, stallet sen hem till Tjorven. Vi hade inget speciellt för oss och jag kände verkligen inte för att slappa framför tvn. Melina ringde och fråga om vi skulle med till Stockholm och leka och så gjorde vi, men vilken FLOPP! Usch, nej hennes "vänner" var ingen hit för mig och Tjorven så vi åkte hem lika fort som vi kom dit.

Lördag: Fick gå upp halv tio och jag var så trött. Iväg till stallet och hovslagaren var på plats. Gick jätte bra med Lilla, sen var det min häst som stod på tur och gudars skymning vad knäpp hon är, hugaligen. Fick det överstökat tillslut ialf, och det gick strålande med Penny. Tog en liten sväng barbacka i skogen.

image25
Hon är vacker

Men ialf, så fortsatte även denna lördag. Kom hem från stallet vid 14.00 tiden och hade verkligen ingenting att göra, visserligen avr det skönt men ialf så var jag väldigt rastlös. Lagade middag och hade mig. På kvällen så kom Markus på att jag hade en handduk hemma hos dom vilket jag inte hade en aning om, och innan jag knappt hann blinka så stod han utan för dörren min. Jag kollade ialf på sagan om ringen sen, mkt bra. 
 
Söndag: Kommer knappt ihåg vad jag gjorde men något var det väl, var ute och red en lågtur med Sophia vet jag ialf, hon var hyfsat bakis men hon verkade greja det ganska bra ialf. Det var tok fint väder kom jag på nu, ÅH jag vill ha mera, tänk om det hade varit lite snö på det, skulle ha varit underbart.

Måndag & Tisdag (idag): Skola, och faktiskt så har det varit riktigt skönt att gå i skolan igen och just igår och idag har jag mått så himla bra så det känns ju faktiskt super. Vi har haft lite svenska, tema, tyska, matte osv. Börjar få ordning på saker och ting nu ialf och det känns ju bra. Så faktiskt så har jag nog inte riktigt tid med det här, så vi hörs. Hejs hejs.



Jag har växt, som person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0