God kväll Sverige.

Hallå där, denna kväll är jag SÅ uppe i varv så vi får se hur detta går.

Vaknade, gick upp, duschade, sminka mig, klädde på mig, käkade och fick sedan skjuss till Norrtälje. Tog bussen till dandryd, sen bussen till helenelund sen pendeln till Sollentuna och sen hissen till tandis och vips så låg jag i en stol med öppen munn, Tjoho! Skulle åka hem, tog pendeln till T-centralen, T-bana till tekniska sen skynda in på 7-eleven för att inskaffa något som "lunch" sen bussen hem. Mötte mamma i norrtälje och vi kollade lite på rean på J.C och det blev 1-0 till mig, jag fick en skinnjacka och ett linne. Upp till skomans rean och det slutade mkt väl för min del, dock inte för mammas plånbok. Jag fick hela ett par vinterskor - Vagabond, ett par finskor (jätte söta) - Vagabond sedan ett par street/gympaskor - lacoste. Så nu är jag aldelles ypperligt lycklig, plus att jag beställde ett nytt träns till min älskade häst idag, mkt fint. Ialf så åkte jag och mamma hem sedan med mkt saker i bilen. Fort, fort, skynda, skynda så for vi till hästarna och jag bytte om lite snabbt och hoppade upp barbacka - fort iväg.. vilket jag kanske ångrar lite nu då min häst har vilat den här veckan och var skit pigg så nu har jag sträckt ljumsken, en sadel skulle kanske ha varit på sin plats!
Hem, hem, hem, skynda, skynda så var det middag sen slutade jag väl här?

Hm, ja det där var min dag det och förtillfället så har jag sjukt ont i huvudet och truten eftersom dom flyttar på mina älskade små tänder. Förövrigt så har jag VÄRLDENS energi och är hur glad som helst, funderar på att gå mot norrtälje och möta Tjorven, vi små knubbisar kan behöva röra på fläsket så jag har faktiskt inte tid med det här.

Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0