God kväll Sverige .

Hej Världen.
Jag Mia, Maria Johansson har faktiskt funderat över en sak: Dags att börja skriva seriöst i denna blogg. Dagens inlägg får även bli det första i denna nya period i mitt liv, ett steg mot en seriösare livsstil.

Önska mig lycka till



Idag har jag i princip inte gjort någonting. Vaknade lite innan elva med en förskräcklig huvudvärk så jag låg promt kvar! Kollade på O.C säsong 4 till halv sex tiden då det var middag, stuvade makaroner och korv. Konstigt att jag vid den tiden fortfarande inte var hungrig. Sedan städade jag mitt rum, bytte sängkläder och duschade. Kommer bli hur trevligt som helst att gå och lägga sig sedan eftersom jag har nytt täcke och nya kuddar.
Skola imorgon och det känns kul, om migrän håller sig bort dvs. Är mkt, mkt och väldigt förbannad på sjukhuset kan jag säga, ½ års väntetid för att få komma till en neurolog på barnmottagningen och hur patetiskt är inte det när jag stunder från krampanfall och en gång blev som förlamad pga huvudvärken? Men dom ska få igen, ska dit på onsdag till sjukgymnasten och då ska jag ta och prata med den där läkaren, usch!
Nej jag har faktiskt inget mer att skriva nu, men tänkte lägga ut en bild för att visa hur mkt jag uppskattar att det är ett nytt år.

Puss hej leverpastej & god natt världen.

image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla bilderna en gång till vettja.

2008-01-08 @ 00:31:02
Postat av: Miia

Anynom vem? Och vad kolla ilderna en gång till?

2008-01-08 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0