Godkväll världen .

Hej Sveriget .

Hur lever livet?  Jotack, det lever..

Idag är denna dag som bara är en sån här dag.. Jag är inte glad, inte ledsen (längre), inte sur, inte lycklig (men inte olycklig).. bara besviken. Känns som om jag behöver en hammare, en hammare och banka in saker i ditt huvud som verkar ha PROBLEM med att fastna där. Hur tänker du? Ge mig en chans att förstå hur du tänker för jag förstår verkligen inte, det är inte logiskt, det är inte logiskt att resonera som du gör.
 
Det är så logiskt alla fattar utom du
du har inte en aning, du har inte en aning, aning


Föresten, skriver jag långa meningar? jag och Malin diskuterade nämligen det i lördags, kommatecken är något hon och jag verkligen älskar, inte gillar, ÄLSKAR ! Det är så praktiskt, himelskt,  det är så bra, dock råkar vi alltid få till sådana långa meningar. Visst att man kanske får med lite onödigt ord ibland så meningen blir extra lång, men då kommer ju den där väldans tjusningen igen med en massa kommatecken.

Jag har köpt ett nytt nagellack idag. Jag saknar dig och dig. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0