Goddag Sverige .

JAG ÄR SJUK (ovanligt), tror min kära vän har råkat smitta ner mig.

Idag har jag varit på sjukhuset, jag har antagligen influensan.. Hm, synd för mig ! först var jag magsjuk i torsdags sen gick det över sen började jag få feber, ont massa i kroppen och svårt att andas i helgen etc. BTW så höll jag på att svimma flera ggr igår. Iallafall så fick jag en massa mediciner, några brustabletter, hostmedicin och bricanyl sen ska vi avvakta ett par dagar och se om jag behöver antibiotika, med det så borde jag bli frisk som en nötkärna om ett tag! (c",)

Ja men eftersom jag är sjuk så förstår ni kanske att jag inte gör annat än att sova så tänkte fortsätta med det ja, börjar få feberfrossa nu igen.

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Krya på dig din fis :)

2008-02-19 @ 17:42:14
Postat av: Pernilla

Jag saknar dig osså:)

2008-02-21 @ 09:29:19
URL: http://pernijah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0