God kväller .

Hallå där.

Nu är jag lycklig, nu är jag med Malin, det är underbart kulit

Har legat i influensa hela veckan, inte lika kulit (som att vara med malin). Igår var jag hemma och städade duktigt som jag är. På kvällen lekte jag med Sofie och vi tog en liten sväng till gårn, förstår mig inte riktigt på dessa Hallstas ungdom, dom är galna, dom ger mig nästan migrän. Idag har jag inte gjort så mkt, handlat lite med pappa, läst, badad badkar och sen åkte jag till Malin. Malin och jag har lagat mat, duktiga vi, sen har vi kollat lite på melodifestivalen och ja, inga kommentarer eftersom det har jag vet inte vad, förfallit ungefär!!
Nu ska vi kolla på film med Majsan, MYS !

Hej då världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0