Julafton

Senaste veckan har verkligen varit katastrof! Har bara legat hemma hos mamma och sovit och kollat på tv och mått allmänt dåligt i huvudet. Har haft verkligen sjuk huvudvärk och helt slut i kroppen. Sov 11-12 timmar per natt helt utan problem, skulle försöka rida några gånger men inte ens det gick.

Orkade iallafall åka buss till tandis i måndags sen blev det Gina och julklappar till mig själv av mamma(s pengar). Hem, pappa bjöd på mat och jag bjöd på klippning, vilket team! Sov dock mindre än 3 timmar denna natt, inga kul.

Igår bakade jag julgodis och idag kom jag inte upp ur sängen. Eller kunde inte öppna ögonen på morgonen för hade så ont i huvudet att det blev ingen jullunch hos pappa kl tolv. Kl två fick jag tvinga mig upp och äta eftersom att alla andra hemma hos mamma redan hade börjat äta och jag hade inte ätit på hur länge som helst! Kändes det som iallafall.
Jag hade väldigt snygga kina-ögon också! Inga klappar i år, bara pengar och iofs en väldigt vacker nalle och lilla Kickan, tacki tack!

Nu är jag mest slut i hela kroppen och har ont i huvudet.

Imorgon blir det folkan i Hallsta (HAHAHA) eller typ småkorgarna i Norrtälje och fest hos Linus, det återstår att se! Ska först få upp ögonen sen middag med pappa, Janne, Eva-Lisa och barnet i magen.. Mys! Jag ska ju trots allt bli faster.

God jul på er, tjingis/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0