I love you, It's all that you can say

Din första:
Operation? Gommen
Piercing? Har ingen
Sport? Häst och Fotboll
Husdjuret? Har haft alla djur som går att ha, utom ormar!
Semester? Strömskär och mormors stuga
Konsert? Guns N Roses

Just nu:
Äter du? Nej
Dricker du? Alltid vatten brevid sängen
Lyssnar du på? Yes!
Väntar du på? att jag ska bli tröttare
Tittar du på?  min vackra dator, Knutas
Har  du på dig? Äh, detaljer

Din framtid:
Barn?  Jag vill ha en liten knodde!
Giftemål? Ja, om jag slipper skiljas
Karriär? COOP hela livet? 

Vad du föredrar (av motsatta könet):
Kramar eller kyssar? Kram av vänner, kyssar av kärleken
Kortare eller längre? längre
Boobs eller ass? Jag gillar axlar
Busig eller lydig? Båda, liten kompott tack!

Har du någonsin:
Kysst en främling? Hmm, tveksamt
Tappat bort glasögon/linser? Nix
Brutit ett ben? Näsbenet slogs visst av
Rymt hemifrån? Typ ja
Röntgats? För många gånger
Krossat någons hjärta? Mkt möjligt
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Mja
Gråtit när någon dött? Ja absolut!

Tror du på:
Kärlek vid första ögonkastet? Ja
Gud? Ingen kommentar!
Mirakel? Varför inte?
Liv på andra planeter? Någon form av liv finns säkert..
Magi? Mkt möjligt
Andar? Kanske
Himlen? Är vacker
Tomten? Klart, jag älskar tomten!
Änglar? Ja, min farmor måste ha blivit en ängel
Transformers? nej

Är du kär i någon?
Man är väl alltid kär i sin pappa iallafall?
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland ja, ibland nej
Dricker du? Ja, ibland sällan ibland för ofta.
Använder du droger? Törs inte
Vilket shampoo använder du? GLISS mest
Vilken parfym använder du? Burr berry, Escada, DKNY (röd och grön)
Vad är du rädd för? Höjder, jag avskyr höjder
Gillar du att tvätta? Jag älskar att tvätta och städa ! Jag älskar när det är rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0