God eftermiddag Sveriget!

Fredag: Vaknade upp hemma hos mamma och fick skjuss till skolan. En helt okej skoldag.
Sen Skulle jag kila ut en sväng med Tjorven, Therese, Lina och Mickan på Mobergs. Jag var nykter och gick hem efter en timme. Det var verkligen jätte tråkigt, dåligt med folk och helt kass musik. Det går inte att dansa tll techno.
Gick hemmåt sen kom Lynn och hennes lillebror och lekte med mig. Det var trevligt.

Lördag: Gick upp och åkte till hästarna. Kom hem, lagade mat och lite sånt grejs. Helt plötsligt knackade det på dörr och där stod Lynn. Vi fixade lite musik osv sen blev det donken-statoil-sättraby-sveavägen-luciacrusing. Men crusingen var ingen höjdare så vi åkte hemmåt igen. osvosvosv. Somnade halv su på morgonen, trist!

Söndag: Blev väckt halv elva av mamma och hon skulle komma och hämta mig så vi kunde åka till stallet. Kan säga att jag inte ens kommer ihåg när jag hade sån här huvudvärk sist! Har bara hunnit hem och ätit lite frukost, tänkte faktiskt lägga mig en stund nu!

Night/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0