God afton Sveriget!

Idag har Mia gått i skolan, klapp på huvudet!
Hade Svenska som första lektion och därefter filosofi med sjuklärare.
Resurs och klassråd som gick på 10 min.
Lunch - Julbord (helt okej så länge det finns prinskorv och potatis)

Geografi B -  Grupparbete. Gick väl ganska bra men fick smita tidigare för hade tandis tid i Danderyd 15.15

Kom till tandis och dom höll på att greja så nu har jag jätte ont i mina små tänder. Usch, vill inte sova med tanken på vilken spänningshuvudvärk jag kommer vakna upp med imorgon tack vare tandställnings justeringarna.

Efter tandis promenerade jag hem till Annika där även Kim höll hus. Det var trevligt och vi satt och snackade en stund tills Lynn kom och hämtade mig.
Rebecca träffade jag också, det var lika trevligt som vanligt.

Nu ligger jag bara hemma i sängen och tar det lungt, har precis sorterat lite tvätt som ska tvättas någon dag framöver.

Föresten så har jag pratat med mamma idag och jag blev jätte glad. Blir kanske erbjuden en etta eller en trea som jag kan dela med en kompis! Ska bli spännande och se hur det blir.

Dags att sussa kudden.
Nattisar /M

Nattisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0