God afton Sveriget!

Att vakna i morse var ingen rolig historia. Mina fyra främsta tänder satt helt löst och det gjorde något så otroligt ont så kunde inte ha munnen stängd och kunde inte svälja över huvudtaget. Ringde mamma så hon skulle komma med värktabletter. Hoppade in i duschen och fixade mig sen kom mamma med tabletter och skjussade mig till skolan.
Första lektionen var geografi och vi skulle ha redovisning, kul för mig som för engångs skull inte kunde prata så bra så för min del blev det uppskjutet till onsdag, usch!
Resten av dagen bestod av projekt och för engångs skull fick jag väldigt mycket gjort, det var skönt!

Efter skolan gick jag till körskolan och kollade synen så nu blir det kurs sen är det bara att tuta och köra. Vore lite ballt att klara körkortet innan jag fyller år.. får se om jag lyckas!

Nu är jag iallafall hemma hos mamma och ska sova här i natt, känns gansla skönt faktiskt. Träffade även min kära bror Janne idag och hans tjej som jag inte träffat tidigare. Såg även bilderna ifrån ultraljudet så det var skojsigt. Det kommer nog bli en ypperligt gullig unge det där.

Föresten.. dåligt förvånad jag blev idag när jag kom hem till mamma. Öppnade dörren och lilla Dixi kom springandes OCH EN ANNAN LITEN HUND! Herre gud tänkte jag nu har mamma köpt en lite jycke till (hoppas den är till mig)!!
 Men nej då, det var Jannes och hans tjejs hund som var hemma hos mamma medans dom ultraljudade.. lite synd men trevligt, den var söt!

Nu ska jag kolla på film med Kickan, Tjingis plingis/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0