God kväll.

Idag ska jag blogga för min kära vän Tjs skull.

Kan börja med att sammanfatta senaste.
Fredag och lördag jobb. Lördag kväll slutade i en hemsk fylla efter 11 tim arbete och för lite mat, inte bra! Men jag kom hem iallfall. På söndagen mådde jag kanske inte toppen, dumpade av Mackan vid bussen sen gick jag till båten och käkade lite mos men det smakade inte lika gott som vanligt av någon anledning.. Mötte upp Tjorven och lekte lite sen gick vi till båten och käkade barnpannkakor.. det var väldigt gott !
Skola på måndagen, mys! Tisdag, distansdag och tog en shopping tur med lilla Thessie fluff i stan. Fyndade 2 par "jeans"leggins, en skjorta och en jätte mysigt tjocktröja.. m-m!
Sen idag gjorde jag och Sofie sällis till skolan, alltid lika mys! Hade filosofi sen håltimme, klassråd och sen bara vänta, vänta, vänta och väntan slutade i möte och därefter totto samt barnpannkisar! Det är så gott med mat!

Nu ska jag bara ta några väl valda ord om min vän Tjorven.
Idag är hon en väldigt ledsen person, henne dator har nämligen gott sönder och hon är knäckt! (hon grät även för Bosse på databutiken). Nej men iallafall. Lilla, lilla Tj. Du är min vän även om du har kommit i klämm, en dator är inget liv (den kan ha hiv). Var inte ledsen utan köp en bulle, det är du värd. Jag älskar dig, Puss och kram.. Skummbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0