Hej Sveriget.

Nu är det fredag igen, sist det var fredag var jag i tyskland och det var sevärdigheter, det var storslaget party, underbara människor och gud vad jag vill tillbaka.

Denna vecka har sprungit förbi mig som jag vet inte vad.
Måndag: Hästarna, Annikas fest, slagg hos TJ.
Tisdag: Stallet med TJ, käkade middag sen hem till fadern min.
Onsdag: Hade visst inga lektioner så jag slapp åka till skolan så det ble fix inför flytten och sånt.
Torsdag: 06.45 bussen på morgonen och jag var väldigt trött! Akupuntur och prat med min favorit kompis. Kom till skolan vid halv elva, lunch och plugg. Gick ifrån skolan till stallet, mkt skönt. Pyssla med hästen och åkte hem. Mackan kom förbi och var social, käkade middag och sen åkte hem. Var ute och gick i nästan en timme samtidigt som jag samtalade med min underbara Malin.
Fredag: FÖRSOV MIG IGEN ! Sov till nio även om jag hade somnat kvart i tio igår kväll. Helt snurrigt. Men ialf, nu sitter jag i skolan och har det mys, mys, mys.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska möjligtvid umgås med Mackiboy

Puce/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0