God morgon Sveriget !

Nu har jag precis vaknat ! och inte var det någon gullig väckning tycker jag, min mobil ringde nämligen hysteriskt.
Inte alltid så lätt att vara storasyster åt en vilsen lillasyster.

Igår var väl trevligt, jag och Tjorven satt vid den lilla bryggan vid henne i solen och snackade lite. Helt plötsligt står Denise, Nea och Ida framför ögonen på oss och påstår att dom med ska sitta där och ha sin picknick, absolut ! Mkt trevligt eftersom man inte träffar dom så ofta. Sen när det blivit mörkt pallrade vi oss hem och sökte nya äventyr.

Christian och Mange kom och plockade upp oss och vi åkte till Thessi fluff ! Dags att kolla på film, och det var nog det fulaste film jag sett i hela mitt liv, Hahah ! Sen åkte vi hem.

Jag har upptäckt en sak, så kul är det inte med den här bloggen. Puce/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0