God kväll Sveriget .

Idag vaknade jag som jag vet inte vad ! Fullfart blev det, upp, kläder på, tjoho tjohej, in i bilen till älmsta och handla med pappi. Blev ingen flytt ikväll eftersom lägenheten inte är klar och det känns ju lite jobbigt, blir flytt på tisdag istället.

Ialf så efter våran älmstatripp blev det lunch/middag lax och potatis, gott gott gott ! Mia skötte disken och donade lite, blev även mkt prata i telefon. Tog 16.20 bussen från Hallsta till min vackra polle och borstade lite på den, sen kom mamma Jane och hämtade mig och TJ och nu sitter jag här, liten och hjälplös, inget att göra.

Igår var jag föresten jätte duktigt i stallet, blev även solbränd !

Men nu så ska jag kila ut i solen med min kära TJ, Puss och snusk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0