God eftermiddag Sveriget !

Äntligen måndag! Eller ja, möjligtvis inte så äntligen men ialf, det är måndag igen.

Vaknade halv sju i morse och förstod inte alls varför klockan ringde, kändes lite läskigt. Kom till skolan och fick reda på att vi hade nationella i Eng B och det var jag inte alls förberedd på men jag tror det gick ganska bra ändå, så bra det kunnat med andra ord. Får hoppas på godkännt. Haft religion med min favorit Morgon, trevligt. Snart är det tyska, kul, kul, kul. Slutar vid halv tre och då ska jag över till min vän och pratas vid lite. Sen gäller det att hinna möta upp Tjorven vid fyra tiden så vi kan ta och till stallet och leka med pollen. Påtal och hästen så var jag och Tjorven väldigt duktiga igår. Åkte till stallet och lyckades få med både Majken, Penny och Lilla till ridhuset. Hjälpte Kickan att hoppträna Penny-Tjockisen, även Lilla fick skutta och ha sig, Hon är ju för söt måste jag säga !
Sen blev det Mia som vanligt som fick släpa bort alla hinder och sen tog vi oss tillbaka till stallet. ingen skjuss och långt kvar tills bussen skulle gå så jag och Tjorven tog oss en lite promenad från stallet till coop där jag hoppade på bussen hem.

Igår åt även jag och mina kära far räkor, SÅ GOTT !

Packa idag då för eventuell flytt imorgon, peppar, peppar att lägenheten är klar idag! Nej, tyska var det.

Puce/Mia



Tackilitack tack tack Hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0