God dagens Sveriget !

Denna helg har ju varit ganska roande ändå må jag säga.

Fredag: Försov mig till skolan men lyckades ändå komma dit förr eller senare. Sophia plockade upp mig och vi for till stallet. Måste även säga att vi hann med väldigt mkt denna dag. Direkt efter stallet så åkte vi till Norrbygård och bytte till sommardäck. (så nu vet jag hur man gör sånt). Fortsatte i katt och hästmobilen till pappi i Hallsta och hämtade ombyte. Mot norrtälje, förbi stallet, släppte ut hästarna och kopplade på släpet. Hem till Sophia, dumpade bilen samt släp. Mer eller mindre sprang upp till flygis och handlade mat. Jag lagade maten medans hon duschade, käkade, drack vin och avslutade med en kaffe. Började göra oss i ordning och in droppade Helena, Sara och Lina. Sen bar det av till Mobergs, lite folk men jag hade en ganska underhållande kväll ändå måste jag säga. Slutade med att jag, Desse, Markus och Johan satt i en taxi påväg till Vegagatan för efterfest hos Johan men Markus ledsnade efter 5 min så då gick jag, Desse och Mackiboy hem till Desse och sov. Så jag antar att Johan fortsatte att parta lite med sin farbror, kusin och någon annan raggare.

I lödags planerade jag och pappa flytten lite, dock var jag inte till så mkt hjälp då jag somnade vid 2 tiden. Vaknade vid 4 lagom till middag. Gick ut och tog en lite promenad etc.

Söndag, vaknade, fixa med all tvätt och donade, åkte till stallet, kom hem, träffa Mackan en snabbis, åt middag och sen träffade jag Sofie en snabbis också.. lägg dags.

Nu är det måndag och skola igen. Har dock inte kunnat sova på hela natten (fråga mig inte varför) så kom lite sent. Och nu har vi slutat så jag sitter och väntar på ett möte jag ska på halv fyra, så får vi se hur livet artar sig.

Flytt på lördag.

Puce/Mia



image27

 

Jag vill tillbaka



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0